E-poe tingimused

  1. Tellimus tuleb esitada vähemalt üle-eelmisel päeval enne kella 16.00. Näiteks tellides laupäevaks, esita tellimus neljapäeval enne kella 16.00. Tellimuse saab kätte alates kell 9.00. Kiirema tellimuse puhul helista 442 0225.
  2. Ostuprotsess Koduköögi e-poes:
    1. Leia soovitud toode menüüst “Tooted” või otsingu abil.
    2. Vajuta “Valikud” (v.a Saiakesed), et näha kaalu või täidise valikuid.
    3. Tee oma valik, see järel kuvatakse hind ja koguse valik.
    4. Tee koguse valik.
    5. Vajuta “Lisa ostukorvi”. Koguseid saab hiljem muuta ostukorvis.
    6. Korda punkte 1-5 kuni oled kõik soovitud tooted lisanud.
    7. Vajuta “Vaata ostukorvi”, et näha ostukorvi sisu ja teha vajalikke muudatusi. Muudatuste kinnitamiseks vajuta “Uuenda ostukorvi”.
    8. Vajuta “Ostma”, et tellimus vormistada.
    9. Sisesta oma andmed: eesnimi, perekonnanimi, e-posti aadress, telefoninumber.
    10. Vali kuupäev ja kellaaeg, millal soovid oma kauba kätte saada.
    11. Tutvu ja nõustu käesolevate Koduköögi e-poe tingimustega lisades märge vastavasse kasti.
    12. Vali makseviis.
    13. Vajuta “Kinnita tellimus”. Sinu sisestatud e-maili aadressile ilmub ka tellimust kinnitav e-mail.
    14. Valides makseviisina tasumise pangalingi kaudu suunatakse sind automaatselt valitud panga veebikeskkonda. 
    15. Tellimuse korrektsel vormistamisel ilmub ekraanile teave tellimuse kinnitamise kohta, samuti saadetakse vastav kinnitus Sinu poolt sisestatud e-posti aadressile. Kui e-posti teel kinnitust ei tule, helista lisainfo saamiseks telefonil 4420225.
  3. Tellimust on võimalik tühistada või muuta tellimuse täitmise päevale eelneva päeva hommikul kuni kella 9-ni. Tellimuse tühistamiseks või muutmiseks tuleb helistada numbril 4420225. Ettemakstud tellimuse õigeaegse tühistamise korral tagastatakse tasutud summa 14 päeva jooksul.
  4. Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.
  5. Kauba eest on võimalik tasuda:
    1. Ettemaksuna tellimuse esitamisel valitud pangalingi kaudu.
    2. Pangaülekandega e-poes esitaud arve alusel.
  6. Tellimus on esitatud kui see on lõpuni vormistatud, ekraanile kuvatakse teave tellimuse kinnitamise kohta ning tellija antud e-mailile on tulnud kinnituskiri.
  7. Kauba saab kätte Koduköögi kohvikust tellimuses valitud kuupäeval ja alates valitud kellaajast.
  8. Kaup antakse üle Koduköögi kohviku letis.
  9. Tellitud tooteid hoitakse kättesaamise päeval kuni kohviku sulgemiseni. Kui klient ei tule ettemakstud kaubale järele siis raha kauba eest ei tagastata.
  10. Tellimuse kättesaamiseks tuleb esitada tellimuse kinnitus või tellija nimi.
  11. Üleantud kauba koguselist vastavust tuleb kontrollida koheselt kauba üleandmisel. Kauba koguse osas esitatud hilisemaid pretensioone ei ole Koduköök kohustatud rahuldama.
  12. Koos kaubaga esitatakse kliendile arve, mille kajastub mh tellimuse number, üleantud kauba kogus, tasutud summa ning ettemaksu puhul märge tasumise kohta.
  13. Kassas kohustub klient maksma ilma ettemakseta tellitud toodete eest.
  14. Isikuandmete töötlemise kord:
    1. Kliendi poolt tellimuse esitamisel avaldatud isikuandmete (ees- ja perekonnanimi, telefoninumber, e-posti aadress) töötlejaks on Koduköök OÜ (Mai tn 4, Pärnu, Pärnumaa 10659510).
    2. Meie ettevõte töötleb isikuandmeid ainult Sinu tellitud kauba kätte toimetamiseks. Me ei edasta, müü ega avalikusta Sinu andmeid kolmandatele osapooltele ilma Sinu nõusolekuta või seaduses sätestatud juhtudel.
    3. Sul on igal ajal õigus tutvuda oma isikuandmetega ning nõuda nende andmete parandamist, sulgemist või kustutamist, va juhul, kui seadus sätestab teisiti.
    4. Kõiki isikuandmeid puudutavate küsimuste korral on Sul õigus saata meile e-kiri aadressil info@kodukokk.ee või helistada numbril 4420225.